2008-10-31

Långhelg

Så var det dags för långhelg.. skulle egentligen jobbat halvdag idag.. men så kräktes Hugo i natt.. så det blev inget jobb alls.. Känns som jag bara går och väntar på att Alva ska börja kräkas också då det var på hennes avdelning på dagis dom hade fler magsjukingar (åsså jag själv då.. fast jag har ätit 10 vitpepparkorn x 2 så jag lever på den tron ;) vill inte, som Hugo skrek i natt)
Vi som ska fara på kyrkogården och tända ljus ikväll.. blir nog inge av med det då..

Iaf så ska vi göra en pumpalykta idag för det har jag lovat Alva. Pumpa är som tur är införskaffad tidigare i veckan..


Just nu känns det som den här modellen är den som passar kräkfamiljen bäst ;)

Nu måste jag springa och göra upp eld så vi har varmvatten så vi kan sanera allteftersom..

Happy Halloween, trevlig helg och mysig allhelgona på er alla där ute.

Inga kommentarer: