2008-10-15

Alstren från pysselträffen i Övik - Del 3

Här kommer då lite mera om minialbumet jag gjorde.


Som jag skrev igår är albumet är 8x8 tum. Ganska lagom för man får ändå plats med både foton och dekorationer på sidorna utan att det känns för trångt.. enda nackdelen jag kände med formatet är att det blir mycke spill från ett 12x12. Synd jag inte hade mina letterpapper med ;)









Det är 6 sidor till i albumet men jag orkar inte fota och photoshoppa allt :)
Det blir ett litet smakprov iaf.. Jag ska fylla på med fler sidor vad det lider. Hade som sagt glömt hälften av bilderna hemma..

Jag lyckades använda massor av band till albumet.. flera meter band faktiskt.. köpte 3 m först.. och fick sen gå å köpa mera *visslar* Går en del när man gör toffsar och tjoffsar. Kanske håller det i sej så jag till slut gör av med en del av det som bara står och dammar på hyllan.

2 kommentarer:

Li@n sa...

Men vilket underbart album...vill rusa ner i mitt lilla skräprum bums och göra ett eget. 8x8 känns ofta lättare att göra än 12x12 tycker iaf jag. Ska på träff i helgen (men dessvärre jobba på den så det blir nog inget gjort)
Nä nu måste jag fortsätta o kika runt innen hos dig i ditt trevliga kryp in.

Må så gott//
Lian

Anki sa...

WOW vilket underbart fint album!

Åh jag måste komma igång med "minialbum" verkar så himla kul att göra o fortare resultat än en lo i albumet i mängden....

Kram Anki