2008-10-12

Hemma och pysslad :)

Nu är jag hemma igen efter en helg med 20 timmars pyssel.
Riktigt roligt har det varit och jag har fått massor gjort!
4 LO, 2 kort, ett halsband och ett minialbum om Alvas stockholmsresa.
(bilder kommer senare, orkar inte fota nu) Halsbandet råkade dock ut för en olycka :( Tappade det i golvet i slutet av söndagen så ett stort hjärta gick i flera bitar. Och inte har jag nåt fler sånt hjärta heller..
Dessutom har jag använt massor med blommor och band *chockad* Det tillhör inte vanligheterna minsann.. vem vet.. en vacker dag kanske jag använder knappar med istället för att ha dom fint sorterade i burkar på en hylla*hihi*

Jag gjorde alla utmaningarna dom hade och var med i en extra utlottning iom detta.
Vann ett presentkort på 500kr *hoppar och tjoar*

Synd att den butiken inte har bind-it-all.. då hade jag omg bytt presentkortet mot en sån..
Det är en sån maskin som jag troligen inte kommer köpa.. men som skulle vara rolig att ha..
Jag får fundera vidare på vad jag ska beställa för nåt *tänker*

Flera butiker var där och tömde min plånbok
Bl.a. blev det en sån här desktop carousell från Making memories:

Inga kommentarer: