2009-03-02

snodd enkät.. igen.

Virrhjärnan hade en enkät som hon snott av ME som hade snott den i sin tur. Jag snor på jag med. Förresten såg jag en liknande hos Samara också när jag tänker efter..

REGLER:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, kopplade till dig, inte påhittade eller ljug. Du får inte skriva samma sak två gånger, inte använda ditt namn som svar mer än 1 gång!

1
. Vad heter du:
Virre. Okej.. inte mitt dopnamn men jag blir oftare kallad Virre..
2. Ett ord kopplat till dig på 4 bokstäver: Vars? för många saker letas runt mej förjämnan
3. Flicknamn du gillar: Viktoria. Men egentligen gillar jag det inte ;) men det finns nästan inte en lärare som inte kallat mej för det, trots att jag inte heter det.
4. Pojknamn du gillar: Valter
5. Yrke: Vändare.. pappersvändare ;) egentligen kontorsråtta/ekonom
6. Färg: Vit. Är den färg som använts mest ur färgpytsarna det gångna året
7. Klädesplagg: Vantar
8. Mat: Våfflor tycker inte Virre om. Men om du envisas vill jag ha en kall mjuknad men var beredd på att jag blir fort mätt.
9. I badrumsskåpet: Vademecum
10. Plats eller stad: Vadköping. Mysigt med påskmarknad där.
11. En giltig orsak till att komma för sent: Våldsamt vinterväder
12. Ett uttryck: Varför?
13. Film: V minns ni hur braaa den var på den tiden det begav sej :D Och när den kom i repris så höll man på garva ihjäl sej ;)
14. Dryck: Vatten. Det dricker jag litervis varje dag..
15. Band/musik: Van Halen har jag itne lyssnat mycket på men det är iaf 80-talsrock :D
16. Djur: Valp
17. Gatunamn: Vargvägen.. där bodde en chef jag haft en gång
18. Bil: Volvo. Det är vad jag kör runt i som oftast
19. Sång: veronica, sweet veronica (vet itne om den heter så öht men det är så i refrängen)
20. Aktivitet med flera deltagare: vintergrillning vid havet

Inga kommentarer: