2009-02-17

..och så dagens scrappande..

Först en dubbel om Alvas 2årsdag.
Hon fyller ju 6 i sommar så det var väl på tiden lixom ;)
Den är gjord med utgångspunkt från WebmosterHelens skiss nr 139

Blev väl kanske itne den jag är mest nöjd med.. iaf inte högersidan.. men noga då

Sen var det julafton 05's tur.. fotona var så dåliga och jag kände verkligen inte hur jag skulle göra så jag bestämde mej för att gå till Augusti_73 och lifta/case'a en av hennes. (Var går gränsen mellan lift och case?) Jag föll för hennes Surpuppor som du kan se här >> Augusti har en otroligt härlig spontan stil som jag gillar skarpt.
Och så här blev det. Veckans bästa om du frågar mej!


Yeay.. känns som I'm back in scrap.
Hinner jag en till idag kanske *hmm*
Har två gamla grejor till från 04 och 05 som jag vill ha gjort så jag kan stänga arkivet på dom åren..

1 kommentar:

Anna/Augusti_73 sa...

Hej! Det är inte bara ok att du liftat, det är jättekul!! Och vilken fin layout du gjort! Extra kul att se en "papperstolkning" av en digital layout.

/A