2009-01-31

scrappat

Förresten.. mitt bidrag till swescraps veckoskiss v4 som jag gjorde förra veckan.. det kom med i deras blogg :)
titta här >> för att se vad alla gjort.
eller här nedanför för att se bara min ;)



Jag har också gjort ett bidrag till Scraphusets månadsskiss men vet inte om jag får lägga den här innan det är klart. Jag låter dom välja först så kommer den när det slagit över till februari.

I helgen hoppas jag på att följande ska bli uträttat:
* få åka och köpa nya korgar till Alvas garderob. Dom som är där nu går så trögt att dra ut att knappt jag orkar.. då funkar det ju inte för henne heller.. och så kan vi inte ha.. det är ju bra om barnen kan ta kläder själv.. *hmm* hade jag inte shoppat tillräckligt
* städa upp i min garderob.. man ska väl kasta bort minst lika mycket som man köpt nytt?
* få bort så mycke tvätt som möjligt ur tvättstugan
* scrappa minst en sida
* fålla av nya jeansen
* sy köksgardiner

Inga kommentarer: