2009-01-06

en annan lista

Ditt namn? Virre
Födelseår? 1973
Hur lång är du? 167 kanske.. vet inte..
Spelar du något instrument? Inte just nu.. jag sitter vid datorn.. ;)
Inte annars heller iofs.. Men jag har en gitarr i min ägo som jag kunnat spela på förr, och har faktiskt spelat elbas a long long time ago
Dina första tankar när du vaknar? Snooze!!!
Vart befinner du dig just nu? I vårat eget green room
Biter du på naglarna? Nej! Äckligt! Blä...
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta just nu tror jag.
Har du några husdjur? Katt - Sixten och dammråttan Bertil
Vem är snyggast? han som spelar DiNozzo i NCIS
Vem vet mest om dig? Utan tvekan A
Vad vill du ha just nu? Fredag kväll
Rädd för? Åska och eld
McDonalds eller Burgerking? Nä, Max vill jag ha.
Sjunger du? Ja, i bilen..
Vill du gifta dig? Redan gjort det och har inte planer på att skiljas så .. nä..
Kommer du överens med dina föräldrar? Någorlunda
Din hårfärg? Blond
Skor du hade på dig idag? Svarta mocka-stövlar
Vad sover du i? Min säng!
Kläder du har på dig? Just nu röda pyschbyxor och Idas gamla cat-t-shirt
Favoritårstid? Nej.
Favoritmat och dryck? Grillad kycklingfilé, ugnsrostade potatisklyftor och morötter och så en kall sås på cf och sötsursås.. Till det tar jag gärna vatten och kanske en skåne om du trugar.
Hur svarar du i telefonen hemma? Med mitt efternamn, som nu är mitt.. tidigare svarade jg med makens efternamn
Sov du ensam inatt? Nope
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov.. eller möjligen slumrade och ville att barnen skulle vara lite tysta..
Vad var det senaste någon sa till dig? Minns inte. det är drygt två timmar sen nån pratade med mej
Druckit idag? Vatten och mjölk tror jag bara det blivit.
Godaste glassmaken? Carte d'or Toblerone
Dagdrömmer du? nje, tror jag inte
Drömmer du mardrömmar? Det händer ibland
Favoritklädsel? Jeans och kortärmat
Favorit godis? Uj, verkligen varierande.. men en Skotte är aldrig fel. Eller nötblandning cashew, jordnöt, mango coh russin.. eller jordnötsringar.. jordgubbskulor .. äsch.. ge mej påsen får jag se vad du har däri.. alltid kan jag ta en eller fem..
Hur många kuddar sover du med? Två
Längtar du mest efter just nu? Påsken med lite lediga dagar :)
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Sval luft
Saknar du någon just nu? Nej, inte särksilt
Vill du ha barn? Den fabriken är stängd. Två räcker.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja, det är ett halvår dit.. iofs sommar och semester men..
Är du blyg? Kanske lite.. beror på folket
Tycker du att du har fin dialekt? Tja, varför inte..
Har du använt någon hårprodukt idag? Det kan man ju lugnt påstå.. Slingmedel, schampo av två sorter, balsam, rootliftskum, spray..
Vad har du för planer till helgen? 85-årskalas på lördagen.. i övrigt inget planerat.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? Är det nå fel på den nuvarande?
En bra film? Min hjärna somnade nu.. kommer inte på nån
Vem får en kram? Emelie för hon behöver den bäst
Vem får en puss? Hugo
Hund, råtta eller katt? Har alla.. Hugo leker ofta hund.. dammråttan Bertil och så Sixten vår katt

1 kommentar:

-Maria N- sa...

Och vips så har man full koll på läget :D