2012-01-01

Sammanfattar 2011

Årets happening
Att min mormor kom hit på min födelsedag! <3

Årets projekt
Köksrenoveringen

Årets låt
Bruno Mars - The lazy song

Årets resa
Nu har vi bara varit på en resa i år.. och det är Semesterresan i Norrbotten tillsammans med goa glada vänner.
Blev resmmål som t.ex. Holgers traktornuseum i Överkalix, Westernfarmen i Boden :)

Årets hurra!
Min svåger Mats fyllde 50 år i somras. Han kan vi hurra för igen :)

Årets person
Kan inte välja en.. då det finns så många bra!

Anki! Som finns där och förstår till 100% och ställer upp i jobbiga stunder IRL
Sara! Som alltid finns där och lyssnar och stöttar 24/7 i datorn och telefon oavsett vad det gäller.
Annelie! Helt enkelt för att hon finns, alltid har funnits och alltid kommer att finnas.

Årets slit
Köksrenoveringen ;)

Årets plagg
Snickarbyxorna

Årets bästa bok
Det finns ingen som utmärkt sej särskilt. Gillade Viveca Steens alla böcker.. och Mark Levengoods böcker.. och böckerna om Damernas detektivbyrå.. Men jag kan nog inte rangordna någon av årets böcker som speciellt outstanding..

Årets sämsta bok
Du gamla du fria - Liza Marklund.

Årets köp
Min dunjacka! No frysa anymore!

Årets lycka
Att en vän fått det lyckligaste besked man kan få :) <3

Årets tv-stund
Jag ser verkligen inte mycket på tv. Svårt att sätta fingret på nåt särskilt program.
Jag tycker att alla tv-stunder jag har efter barnens läggning är årets tv-stund :)

Årets förändring
Den största mest omvälvande förändringen är min pappas bortgång här i höst.
RIP pappa - du har det nog bättre där du är nu! <3

Årets film
Den här är klurig.. Jag kommer inte ihåg nån speciell film..
På bio har jag nog bara sett Bilar2 med familjen.. den var iofs bra men hallå, tecknad barnfilm ;)
På tv vet jag att bröderna Karlsson gjorde rent ont att se, så pinsam den var :)
Och Om en pojke gillade jag med..

Nyårslöften inför 2012:
Nyårslöften avger jag normalt inte..
men jag kan väl lova mej själv att försöka pyssla lite mera :)
Det är ju inte svårt att infria det löftet iom att 2011 inte har varit papperspysslandets år..

Inga kommentarer: