2008-08-22

Vab och projekt inlett

Jag vab:ar idag.
Hugo blev hemskickad från dagis igår med feber.

Han sover nu och då passade jag på att inleda ett inredningsprojekt som grott sen före nyår. Till det behövs mdf-skiva, OH-apparat, medgörlig skrivare, ljusslinga, sticksåg, sandpapper/fil och vit färg. Ett par brädor och några skruvar kanske gör monteringen lättare sen..

Håll gärna tummarna att det funkar.. ..och blir som det var tänkt

när jag ändå är igång ska jag göra en ritning till svärfar på ett annat mdf-projekt som ska bli hängmappsförvaring. Sen ska mappvagnen jag har idag få pension. En kontorsmodell av vit plåt. Den är för stor för det här rummet. Spekulant?

2 kommentarer:

jennys hus sa...

nu blev jag nyfiken på vad det är du ska göra:-) Kram/jenny

Ellinor sa...

Spekulant! ;)