2008-08-27

Lampfunderingar

Här kommer en bild från mitt kök..



Vi har en fin gammal murad spiskåpa ovanför spisen. *me like*
Glöm kaklet som kunde varit värre då det faktiskt är 70tal.
Även att ett vitt kakel.. avlånga plattor med fasad kant skulle vara bra mycket snyggare..

Det är lampan ovanför spisen som är bekymret just nu..
Den där sänglampan ska bort. Den passar inte alls in i mitt kök som i övrigt är ett lantkök. Stilen är totalfel.. Men vad ska jag ha istället? För nån form av belysning behövs ovanför spisen.
Alla förslag mottages tacksamt.
.

Jag har haft nån idé om att man ska sätta lampor uppe inuti kåpan så dom inte syns. Problemet med det är att jag är osäker på om kåpans ytskikt håller för borrning/skruvning.. och sen eldragningen.. Enklaste lösningen är en annan lampa istället för sänglampan.. men vad?

Inga kommentarer: