2009-04-30

Trevlig valborg!

Ha en trevlig valborg och ta det lugnt och sansat så jag slipper läsa om er i tidningen på lördag! ;)

Själv väntar jag middagsgäster.
Vi ska grilla och sen blir det väl nån brasa kan jag tro.
Barnen tarvar väl en brasa..

Just nu förbereder jag inför gästernas ankomst..
Håller som bäst på plocka undan en massa krams som ligger här å där..
.. och hittade det här kvittot som jag tycker är lite kul..
Kolla vad jag köpt :D



Plutt 1 st
Det är minsann inte alla dagar man köper pluttar ;)
(det är en sån gummigrej till in-ear headsetet mitt)
och numera köper jag dom i 6-pack hos Clas i sjön för det visade sej vara myyyycket billigare och jag tappar dom rätt ofta. Clas i sjön han ä bra han. (fast jag vill egentligen ha ett monoheadset - blåtand - med a2dp för att slippa ha sladdar som dräller och fastnar.. men det verkar itne vara det lättaste att hitta.. det är mest halsbandsmodellen utifrån min kravlista läst bakifrån)
*blablabla*

Nä.. åter till plocket så jag kan duscha och ta det piano en stund innan maten

klartt slutt - gummiplutt

1 kommentar:

lillasara sa...

Tack för igår! Jag hittade mina foton, hade lagt dem i handväskan... Nu håller vi tummarna för en snäll bebis så att jag ska orka åka på pysselträffar och åtminstone umgås lite till hösten också. :) Ser fram emot att få se dina alster här sen!

Kram Sara