2009-05-04

Livet är skört!

I helgen var det pysselträff här i stan. Jättekul!
Många glada pysslare kom. Och jag har äntligen en bugg!! *hoppar och studsar*
Jag hann med två LO och ett kort. Kittet var svårt för det var verkligen inte min tekopp. Det gick i romantiskt vintagestil så det var verkligen en utmaning för mej att få till nåt av det.

Meningen var att jag skulle vara där på träffen båda dagarna men så hände sånt som inte får hända. Min och makens chef och tillika nära vän dog plötsligt och oväntat i en olycka. Vi har haft en tung arbetsdag idag kort sagt.

Jag ska fota och visa mina alster från träffen en annan dag.
Jag orkar helt enkelt inte nu. Istället ska jag äta middag och alvedon och pussa lite extra på min familj.

Livet är så skört och ändå tar man det för givet!
Tänk på det allesammans och var rädda om er!!

3 kommentarer:

lillasara sa...

Åhhh, mitt varma deltagande!

Bebisen är beräknad till 29/6, inte lätt att hålla reda på alla datum...

Lät ju som en vrickning (som jag tror är samma sak som stukning ;)) av din Hugos fot, belastar han som vanligt nu? Vi har bara en vecka kvar med gipset om allt ser bra ut när de tar bort det.

STOR kram!

Virre sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
lillasara sa...

Skönt att det verkar gå bra med Hugos fot!

Jag skulle tro att det blir BT för oss också, ska bara ta mig till Babyproffsen och titta lite närmare på den. Vi är ju nöjda med enkelvarianten som vi har nu, och det är som sagt betydligt bättre pris på den! Möjligen är den lite klumpigare än UJ och Easy Walker, men det är nog inte värt de extra 5-6000 det kostar när jag hittar nackdelar med dem också. UJ har bara en stor sufflett som ska täcka båda sittdelarna, så där kan man inte välja att se lilla barnet om man har suflett över stora.

Efter min provkörning i affären tror jag inte heller att P&T är nåt vidare i snö eller terräng, plus att det finns risk att man slår i benen i barnet som sitter under, vid varje steg! Går inte heller att få så värst mycket viloläge.

En djungel är det med vagnar, och det verkar ännu svårare att få det man vill ha när det kommer till syskonvagnar...