2008-09-11

En timme.. stor skillnad..

Som om jag inte hade nog att göra ändå..

jag har påbörjat projekt pimp my husvagn..
Så här såg det ut före på golvet..

En ugly "korkmatta" från -82.
Vi har ändå tur att dynorna är beige..
de kunde ju i värsta fall ha matchat golvet tänkte jag..

Jag kände iaf att nåt måste ju göras om vi nu ska ha kvar vagnskrället.. (vi har lite problem att få den genom besiktningen.. bromsarna är felet.. ojämn bromsverkan) Så jag for helt sonika och köpte en stuvbit heltäckningsmatta.. En timmes klippeliklipp med lilla saxen så blev det så här:


Otrolig skillnad tycker jag.
Okej.. nu är det säkert nån som tycker att heltäckningsmatta i husvagn måste vara omåttligt opraktiskt.. och.. ja kanske.. men jag tror ändå att det mesta löser jag med min electrolux ergorapido.. Sen kommer vi nog aldrig att bo borta i veckotal ändå.. mer övernattningsställe.

Det blev till och med över av mattan.. och den biten kommer att passa like a glove just utanför tvättstugsdörren i garaget

studsar vidare till fler projekt..
måste hitta kirschband..
fick upp draperistång i tvättstugan igår kväll..

Inga kommentarer: