2008-05-15

Feber är trist

Har legat däckad i feber sen tisdag kväll.
Hade drygt 40 grader i går morse när jag vaknade. Inte skoj.
Ont i kroppen och alldeles yr och vinglig som ett fyllo.

Idag är jag feberfri. Fortfarande lite darr i benen och lite hurven men ingen feber (jo drygt en halv grad men det räknas väl inte)
Nu är jag uttråkad. Tror jag måste starta en tvättmaskin eller nåt annat skoj *ironisk*

En sak som varit konstant under min sjuk-tid. Varje gång jag vaknat till så pass att jag orkar se på tv en liten stund.. då blir det reklam. Varje gång. Irriterande fenomen det där.
Iofs missar jag inte mycke för det är mest skit på tv ändå..
och varför har alla kanaler reklam samtidigt?

Hoppas det håller i sej med feberfriheten för jag måste ju vara frisk till på lördag. Då drar vi och ett par kompisar till Piteå för hotellvistelse och Wallmans salonger bl.a. Och i morgon fyller svärfar 70 så då ska vi på restaurangen vi har i byn och äta middag. Hoppas dom har nåt väldigt gott på menyn i år. (Restaurangen är bara öppen sommarhalvåret)

Inga kommentarer: