2007-10-23

Snodd utmaning :D

Jag tror aldrig jag blivit utmanad eller taggad eller vad friden det nu heter..
..så nu gick jag helt sonika och snodde en utmaning som jag tyckte såg rolig ut.

Utmaningen är på engelska... spännande!

YOUR ROCK STAR NAME: (first pet & current car):
Luna Volvo - halvrockigt kanske.. eller :)

YOUR GANGSTA NAME: (fav ice cream flavor, favorite cookie):
Chocolate Chocolate chip cookie - gangster.. nja

YOUR "FLY Guy/Girl" NAME: (first initial of first name, first three letters of your last name):
VJOH - ska man kunna uttala det med? och vad betyder fly guy? fly lady vet jag :D

YOUR DETECTIVE NAME: (favorite color, favorite animal):
Green Dog - my name is Dog.. green dog..

YOUR SOAP OPERA NAME: (middle name, city where you were born)
Maria Holmsund - jag bodde då i Holmsund som nyfödd.. tyckte det blev bättre än Umeå

YOUR STAR WARS NAME: (the first 3 letters of your last name, first 2 letters of your first)
JOHVE - haha.. det lät ju inte så vackert men kanske det blev Star Warsigt.. R2D2, princess Leiah och Johve :D

SUPERHERO NAME: (2nd favorite color, favorite drink put "The" first):
The Blue Sprite - Vad är det som flyger över himlen.. The Blue Sprite *fniss*

STRIPPER NAME: (the name of your favorite perfume/cologne, favorite candy)
Loulou Marianne - ja, kanske funkar. är ingen parfymmänniska så det var den enda jag kom på namnet på :)

WITNESS PROTECTION NAME: (mother's & father's middle names )
Hedvig Nils - Nja

I challenge these 6 bloggers:
MLN
Sara
Skolfröken
Sanna
*funderar* Sen vet jag inte nån fler som läser här för det är ju sällan och aldrig nån som ger sej till känna med ett litet fotavtryck.. Fröken Ior och Herr T har inga bloggar vad jag vet men jag skulle tatt dom om dom bloggat..

2 kommentarer:

Pihlina sa...

Nästa gång vi träffas ska jag kalla dig för VJOH!

Pihlina sa...

Eller ska jag säga OM/NÄR vi träffas... :D