2007-10-09

Nedräkningen har börjat..

På lördag är det pysselträff här i stan. Runt 75 st har betalt in.. IIhh så många.. och så skoj det ska bli!!

Måste snart börja packa.. det är det svåraste med det hela.. Vad ska man packa.. Tar man allt blir det väldigt tungt.. Har iofs hjul på väskan men ändå.. Tar man 30% så kan man ge sej tusan på att man behöver nåt av det man har lämnat hemma.. Det kommer ju även shoppar dit så det man saknar kanske finns att köpa.. Ska inte packa idag så jag kan skjuta det I-landsproblemet på framtiden.. måste göra en liten reparation/förbättring av väskan först..

Jag har då börjat på en ny namnskylt iaf.. Bara en sån sak.. jag vet inte riktigt hur jag ska lösa själva upphängingsanordningen denna gång.. förra gången hade jag en liten nypa och nöp fast skylten över en kant jag hade på kläderna.. det går nog inte denna gång för nu är det kallare väder, då var sista juni.. och dom kläderna jag har nu går inte att nypa fast i på samma sätt.. Kanske blir en halsbandsvariant likt backstagepass *funderar*

Inga kommentarer: