2007-08-12

Inspirerat av scrapinspiration

Här är två LO jag gjort efter jag blivit inspirerad från Scrapinspiration.
Den första är till Rubrik med olika typsnitt.
Jag tog helt sonika till Sillen och skar ut i lite olika typsnitt, valde QKs motsvarigheter.
Det här är Hugo som äter sand.. namnam..
Dom mönstrade papperen är sassafrasslass, blomman är från en plastgerbera, den runda pluppen är ur ett junkitzpapper och fjärilen fick jag när jag fyllde år troligen köpt på Tiimari.


Nästa LO är efter Scrapinspirations skiss #5
Gillade skissen och alla delar bara sögs till LOn.
Nyfödd lillebror.. till Alvas album
Jag har mina scrappande Saror att tacka för delar till denna :D
Sara för det underbart söta papperet med djungeldjur och
Sara (saafrg) för att jag fick stansa med hennes Emily.
Cirkeln är stämplad med undersidan av en glasburk
Metall-tagen kommer från ett par jeans jag köpte härom veckan.. bara fyllt i texten med akrylfärg. Ovanpå fotot är det en overlay som ger den gröna snirkliga ramen.


Jag tror att jag har gjort en dubbel i sommar som jag inte bloggat ut.. måste undersökas närmare.. för mitt minne är inte vad det varit :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vilka underbara layouter! Och så roligt att du hittar inspiration hos oss! kramkram