2007-07-04

Tredje gången gillt

Jag har också gjort om min inspirationspärm för tredje gången.
Varför bli nöjd på en gång för..
Tidigare har den varit med tygutsida..
men nu blev det papp för hela slanten..


Pärmen är väldigt inspirerad (visa delar Case) från en LO som var i nåt nummer av den svenska tidningen. Det kan ha varit Lilo som gjort ursprungsLOn men jag hittar inte tidningen just nu så jag kan inte säga 100 säkert. I alla fall: Emaljerade skylten är 7g och den fick jag som gåva när jag beställde från Jane häromsistens. I övrigt är det blandade pappersspill av okända märken. Cbx stickers med ordspråk, knappar, floss, band, MM washer, MM foamstamp och akrylfärg, dymo och sill-snirkel (tror jag fått med allt nu)

2 kommentarer:

Pihlina sa...

*lägger till den nya bloggen* :)

Anonym sa...

Nu har jag hittat hit också!
Kramis