2007-07-04

Scrapträff

I lördags var det scrapträff här i stan.
(eller pysselmara eftersom allt pyssel självklart var välkommet)
Jag hade bara möjlighet att vara med på lördagen från 9 till strax efter 16.
Sen blev det full fart hemåt och hämta familjen för att åka tillbaka till stan och äta. (vi hade tänkt att äta på Droskan men dom hade bluesafton och tog 360kr i inträde och det tyckte vi blev väl häftigt så vi hamnade istället på Maxim) Efter vi ätit gick vi runt på stan i flera timmar ohc kikade på bilar för det var den årliga Wheels Nat's norr med tillhörande cruising. Många bilar.. vissa finare än andra.. och en del riktigt skabbiga

Åter till scrapträffen..
Jag hann med fyra LOar under tiden jag var där.
Härligt att få pyssla på ordentligt och träffa andra och se vad dom gjorde och bli inspirerad.
Det var trevligt att träffa så många andra med samma intresse som en själv. Folk hade kommit från när och fjärran för att vara med. Det var folk ända från Kalix. Och så Malena som hade kommit upp från södern :) och det var nyttigt att höra hennes mycket kloka ord runt skapande och hur vi ska vara nöjda över vad vi gör. Hon hade också utmanat oss andra att scraplifta två av hennes LOar vilket var jätteskoj.

I alla fall så fick jag ikväll veta att jag vunnit ett Olivia-alfabet till QK-tången *hoppar och studsar*

Tyvärr har jag inte fotat av nån av LOarna jag gjorde på träffen men det kommer, det kommer..
Jag ska förhoppningsvis hämta rätt på två av dom hos Vanja i morgon (och alfabetet) *skuttar lite till*

Istället kan jag ju visa min namnskylt som jag bar på på träffen.
<---------

Inga kommentarer: