2007-07-06

LOs från träffen

Här kommer nu äntligen bilder på vad jag gjorde på träffen:

Den första hade jag förberett foto och text hemma.
Bilden är utskriven på overhead.. ville prova :)

Rubriken är gjord med sillen. Rosa är typsnitt motsvarande QK Diesel och tjejen motsvarar QK Washington

Nästa är med vinterbilder (mitt i värmeböljan)
jag har äntligen använt min snöstjärnedie :D
Massa pill innan man fått loss alla delar och satt ihop dom till en stjärna.. Hann tappa bort några stycken under resans gång *fniss*

Använde en del BGpapper ur vagabondserien som bakgrund..
Metro och MaddieAnne är rubriken

Här är min Malena-lift:

Rubriken är dymo, nåt cuttlebug ja ginte minns namnet på och QKmetro


Sen min urflippade LO med massa utstansat.
Gjord under stress :) (förlåt Malena för att jag satt och stansade som en galning medan du höll på att prata.. men jag lyssnade samtidigt, du hade mycket kloka ord att säga)
Om jag fattat allt rätt så var det med denna jag vann mitt nya QKalfabete Olivia.

3 kommentarer:

r u m & r a m sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
(Favvis)Maria sa...

Helt underbara LO:er du gör!

Anonym sa...

Åh jag som aldrig riktigt fattat vad jag ska med alla figurdies till, men NU fattar jag! :-)
Jättesnygg layout och dessutom himla kul med en till Västerbottning. Synd bara att jag missade träffen.