2009-07-05

Inte tidigare visad scrap

Jag kom på att jag inte har visat vad jag gjorde på sista scrapträffen.
Det var iofs två månader sedan nu. Men det hände ju grejor den helgen som gjorde att allt inte blev som jag tänkt den närmaste tiden framöver..

Bättre sent än aldrig kommer här de två LO's jag åstadkom på Scrapträffen i Umeå 2 maj..

Den här var till en skiss.
Bl.a. så har jag premiäranvänt tyll..

Den handlar om det årliga fettisdagsloppet dom kör på dagis. Det var klart och fint väder och det blev fina bilder. Hugo vägrade dock skidor men det går ju bra ändå ;)


Nästa är .. Virre goes romantic eller nåt sånt..
Den är gjord med scrapkitet som var på träffen. Det kitet var verkligen inte my cup of tea.. Vintage romantic, massa rosor och blommor och pärlband och papper jag aldrig skulle köpt själv.
Men jag gjorde mitt bästa för att göra det virrigt ;) Så här blev det.
Alva på sin femårsdag:

Och jag fick ju använda min cuttlebug die på en gång.. Kronan *me like*

Nu har jag ett uppdämt scrapbehov så jag hoppas på att få nåt pysslat under semestern. Nu måste det ju finnas tid över till det tycker jag.
Den som lever får se!

Inga kommentarer: