2009-06-07

Tänk vad tiden går..

Idag fyller min son 3 år.
Så rysligt vad tiden går fort.
För tre år sedan hade jag ingen aning vid den här tiden på dagen.
Kände första värken vid 16tiden.. och bråttom hade han.. föddes 20:42

För tre år sedan åt vi kycklingnuggets och ris till middag.
För tre år sedan var det sommarfest på dagis och vi var "klassföräldrar"
För tre år sedan skulle maken jobba över, fast han fick förståss pallra sej hem istället.
För tre år sedan var barnens farmor på fest med sin aktieklubb. (plan 1)
För tre år sedan jobbade min svägerska kväll. (plan 2)
För tre år sedan var farfar och svåger spårlöst försvunna.. (plan 3 och 4)
För tre år sedan fick Alvas största kusin ta hand om henne ist för dom som egentligen skulle. (oplan)
En timme på förlossningen.
Sen hade vi vår lille Hugo i famnen.
En sötkorv med blåsljud :)

(Sen att vi hade en urknäpp barnläkare på BB som sa att dom misstänkt att Hugo hade nåt syndrom för att han höll ut tungan så mycket, det är en helt annan historia. (Jättepsykologiskt att säga så till en nyförlöst kvinna.. Det är ju nästan inga hormoner i omlopp och vill man skapa förlossningsdepressioner så kan man ju hålla på och säga så. Om man misstänkt men avskrivit kan man ju hellre hålla käft lixom. Jag grät i flera månader över hans tunga. Puss till sötaste bvc-sköterskan Gun som hjälpt mej förbi det.) Jag hoppas att jag slipper träffa den läkaren nån fler gång.)

Stort grattis till min lille kille!

Inga kommentarer: