2008-11-17

Utmanad av ME

Jag blev för en tid sen utmanad av ME..
Här kommer min version. Jag kommer dessvärre bryta mot reglerna då jag inte kan komma på sju bloggare att ge den vidare till.. Anta utmaningen om du känner dej manad!

* Jag är rädd för åskan
* Mina sockar har höger och vänster. Tar man fel blir det knövel på lilltån och det är blä ;)
* Jag äter mjölk i glas till gröt och kräm (precis som du ME)
* Jag kan inte sova om jag inte har slätt vid fötterna.
* Håller på med Platespotting sen 2,5 år tillbaka. Är på nr 294 f.n.
* Har sifferminne och minns de märkligaste ting men inte vad jag åt till lunch eller skulle handla.
* Gifte mej i största hemlighet i maj i år. F.ö. exakt 6 mån sedan idag. Happy Anniversery till oss och våra hemlighetsmakerikumpaner!

Regler:
- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Platespotting? Är det som att kolla nummerskyltar i ordning? Det gör vi med, men vi är bara på 025 going for 026 nu. *s* Å andra sidan började vi i augusti och är inte särskilt aktiva. :p