2008-11-27

Fullt upp

Längesen jag skrev.. Men jag har inte dött.. bara haft fullt upp och inte hunnit med att blogga nåt. Men det finns lite bilder i kameran på vad jag pysslat med. Dock har jag förlagt laddaren coh strömmen tog slut så jag jobbar på det. Det händer en hel del dock.. tapet uppe i sovrummet, drygt hälften av köksluckorna är lackade, adventspyntet påbörjat, två par vantar stickade.. Sista vändan luckor åker till lack ikväll hoppas jag.

Idag vabbar jag. Andra magsjukesvängen för Hugo. Fem veckor har det gått på dagis nu *sucka* Dags för massutskick till alla föräldrar om regler gällande magsjuka barn med syskon och karantän tycker jag.. Nästa lön lär inte bli fet när jag vabbat och varit sjuk varje vecka i november.. Magsjuka är ju itne direkt nåt jag överlåter till farmor som jag kan göra med feber.. Tur snön kommit så gubben får jobba ihjäl sej ;)

Inga kommentarer: