2007-09-20

Pärlproblem! Hilfe!

Jag köpte lite pärlor på Tiimari häromdagen.. dom gick bara inte att gå förbi.. trots att jag egentligen skulle bara köpa vita swirl-rubons och svarta bokstäver om dom hade.. fast det hade dom inte.. *visslar*
när jag kom hem så var jag så sugen på att använda några av dom nya pärlorna på en gång..
ja ni vet hur det är när man har nåt nytt..

Men vad gör man när hattpinnens hatt är så liten att den går genom pärlans hål??
Finns det hattpinnar med större hattar?
eller finns det nån form av bricka som man kan ha mellan hattpinnen och pärlan?

HILFE!! Jag behöver hjälp!

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Jag brukar ta en mindre pärla "nedanför" pärlan med för stort hål...

Anonym sa...

Tack för tipset om limpennan. Det finns typ "metall hattar" som man kan sätta på pärlan för att göra det hela mycket snyggare.

Höstkramen Anna