2007-09-04

och den här filurbebisen liknar..

Kolla på den här filurstämpeln från Kortmakaren:
Bilden lånad från kortmakaren.se
Den lille bebisen liknar min Hugo.
Du som träffat honom IRL vet vad jag pratar om..
Tungan såklart.. inte grönfärgen..
ja okej då.. färgen stämmer väl också..
han var en riktig kräkbebis :D

Filurer är f.ö. nog dom sötaste stämplarna just nu tycker jag iaf.
Det finns flera jag vill ha trots att jag inte är nån stämplare alls.
kolla själv på kortmakaren om du inte vet riktigt vad jag pratar om..
men det är på egen risk..


Nu har jag dessutom sett smakprov på tomtefilur och luciafilur (i nån blogg minns vilken, troligen var det Hattifnatt som tipsade) och hade jag gjort julkort själv hade jag köpt dom handlöst!
Nu är det fotojulkort på barnen som gäller ett par år till och dom digiscrappar jag.. och så fort och lätt det är egentligen :)
sa hon som inte gillar att göra kort..

1 kommentar:

lillasara sa...

Den är sååå gullig den där filuren!

Ja, sjalen var dyr men värd varenda krona! Redan efter första kvällen vi använde den tror jag, men varje dag sänker vi kostnaden per använd minut rätt rejält, så snart kan jag säga att den var billig... ;)

Ja verkar som att jag måste skaffa lite uggledetaljer till scrappandet va? Stackars mig! ;)