2008-06-24

Önskelista

Eftersom jag har så dåligt minne.. och det emellanåt frågas vad man kan tänkas vilja ha i present nån gång sådär ibland.. så tänkte jag lägga ett inlägg här med min önskelista. Jag kommer försöka fylla på den eftersom (och stryka om jag råååååkar köpa nåt av det själv)..
Uppdaterat 080703

*Trevånings kakfat, vitt porslin med "spetskant" - finns på Plantagen för 149 kr *cry* var in på plantagen och det fanns inte kvar.. fanns bara ett med silvermönster runt spetskanten..
*Långpannans lov - en bakbok med långpannerecept
*Memorystick Micro M2, minst 2gb - (minneskort till telefon)
*Ett sånt här halsband från Etsy - (fast.. med mina barns namn då)
*Brödburk, Bruka design, vit, fyrkantig - finns på Popshop
*Jordgubbsskål, Bruka design, vit med röd text har jag sett - finns på Popshop bl.a.
*en bricka.. ganska stor så det ryms nåt på den blir knäpp på springa förtiarton gånger när man ska fika ute
*Ett presentkort på HH i hörnefors kan aldrig bli fel..
*Södermalmsmorden och Kungsholmsmorden - Böcker av Lars Bill Lundholm
*En stekpanna - den teflon från ica passar mej bra.. lagom tung och håller fint för min hantering..
*En sån vit fågelbur som hänger i skyltfönstret på Pentik
*Turkos- och grönmönstrad klänning på vit botten, med smockliv från Bondelid (endast 699 kr *visslar* jag som inte ens är nån klänningsmänniska) oj.. råkade vara på halva priset nu..

ja.. mer kom jag inte på just nu.. :D

Inga kommentarer: