2007-11-17

Det är mycke nu..

Dom senaste två veckorna har varit intensiva.
Helt plötsligt blev det husförsäljningsdags. (Att vi skulle sälja och flytta var bestämt sedan länge.. men inte när..) Mäklartid beställdes och huset stylades i dagarna fem. Ut på nätet och snabbt blev det visning. Pang, bom var det sålt också.

Det gick så fort så jag har inte hunnit med riktigt. Är nog i nån form av chock än. Flyttlådor har dock införskaffats i mängder. (undra om dom räcker) Har ni nån aning om hur fruktansvärt mycke saker man samlar på sej? Det inser man inte förrän man ska packa ihop dom.

1 feb bor jag på nytt ställe.. Jag lär inte ha sysselsättningsproblem i januari precis :D Nu är det dels lite packning som gäller.. Tänkte börja packa ihop större delen av förrådet som lär ta sin tid bara det.. och dels också tapet och färgval till nya stället. I första läget är det övervåningens två barnrum (en pojke, en flicka) ett sovrum och ett allrum som ska tapetseras/målas.. Hallen och boaseringen/bröstpanelen i köket tänkte jag måla vit för där är laserad furupanel och furu är jag så dödligt less på så jag vill bara kräkas.

Nån som har lite inspiration att bjuda på?

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattistill nya huset:)
Själv ska jag nog bo kvar;)
Inget scrappandeblirdet dock just nu,ärlite fed up tror jag.Kram MIA